Kamaruzaman Che Hussein


BIODATA

NAMA : Mohd Kamaruzaman Che Hussain
UMUR : 39 tahun
ASAL : Jalan Atas Paloh, Kota Bharu, Kelantan
JAWATAN : Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Al-Jabbar Herbs Sdn Bhd
PENDIDIKAN : Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)
ISTERI : Norsusilawati Mohd Akhir
ANAK : Putri Norhidayah (6), Putra Fakrusi Syakirin, (5) dan Putra Adam Haris (1)
SASARAN EKSPORT : Negara OIC sasaran jualan produk Al-Jabbar 


Beliau tidak pernah melanjutkan pelajaran setelah tamat menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sri Gombak, Selangor. Sebaliknya beliau mengambil keputusan merantau ke Indonesia selama lima tahun untuk mendalami ilmu agama dan bidang perubatan herba bagi membolehkannya membantu para pesakit yang memerlukan.

Al-Jabbar Healthcare adalah salah satu daripada anak syarikat Al-Jabbar Group, sebuah syarikat berasaskan penjagaan kesihatan alternatif memulakan operasi sejak 5 Ogos 2008. Di terajui oleh Kamaruzaman Che Hussain Pengasas dan juga CEO Al-Jabbar Group. Berbekalkan 10 tahun pengalaman dalam perniagaan, Al-Jabbar semakin dikenali ramai melalui produk mesin terapi medan elektrostatik Dr.Jism dan juga Family Dr. Dua " Killer Product" ini mendapat sambutan yang sangat hebat di serata Malaysia dan termasuuk juga di Brunei dan Indonesia. 

Sekarang Al-Jabbar sedang mengembangkan sayapnya ke seluruh Malaysia, Indonesia serta Asia Barat. Al Jabbar Healthcare mempunyai beberapa produk berkualiti yang telah mendapat pengiktirafan didalam dan diluar negara kerana keberkesananya menyembuhkan pelbagai penyakit kronik dengan kaedah alternatif seperti mesin terapi DR.JISM, FAMILY DR.,Al Jabbar Luxury Therapysm dan DR.JISM 10SERIES. Al-Jabbar Herbs merupakan satu-satunya syarikat bumiputera yang memasarkan mesin terapi medan elektrik statik iaitu Dr. Jism di Malaysia.